NOVOSTI / Natječaji

Povezano
Kategorije

IRI S3 – Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja

Predmet Poziva je razvoj novih proizvoda i usluga u sklopu identificiranih tematskih prioritetnih područja S3, putem jačanja kapaciteta poduzeća za istraživanje, razvoj i inovacije te poticanja suradnje između poduzetnika i institucija za istraživanje i razvoj.

Svrha Poziva je ojačati kapacitete poduzeća za istraživanje, razvoj i inovacije te poticanje suradnje između poduzetnika i znanstveno-istraživačkih organizacija.

Tko se može prijaviti
Mikro, mala, srednja i velika poduzeća registrirana u RH
Poduzeća srednje tržišne kapitalizacije
Velika poduzeća (ako uključuju suradnju s MSP-ovima u istraživačkim i inovacijskim aktivnostima)
prihvatljivi partneri
Poduzetnici i/ili organizacije za istraživanje i širenje znanja (OIŠZ)
Partneri izvan RH mogu sudjelovati do 15% prihvatljivih troškova projekta.
Najniži iznos
bespovratnih sredstava: 200.000,00 EUR
Najviši iznos
bespovratnih sredstava: 2.000.000,00 EUR
Rok prijave
od 15. 09.2025. najkasnije do 30.12.2026.
ukupna raspoloživa sredstva
191.170.820,00 EUR

Vrste i intenziteti potpora

1.
Potpore za projekte istraživanja i razvoja (čl. 25. GBER)

Vrsta potpore

Mikro/mala poduzeća

Srednja poduzeća

Velika poduzeća

OIŠZ

INDUSTRIJSKO ISTRAŽIVANJE

70% -80% 

60% – 75%

50% -65%

85%

EKSPERIMENTALNI RAZVOJ

45% – 60%

35% -50%

25% – 40%

85%

POTPORE ZA STUDIJE IZVEDIVOSTI

70%

60%

50%

/

 

Regija

Mikro/mala poduzeća

Srednja poduzeća

Velika poduzeća

PANONSKA I SJEVERNA HRVATSKA

70%

60%

50%

JADRANSKA HRVATSKA

60%

50%

40%

GRAD ZAGREB

55%

45%

35%

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

75%

70%

60%

2.

prihvatljive kategorije troškova

Prihvatljivi troškovi uključuju:

  1. Plaće osoblja (prema PMF metodi obračuna troškova plaće).
  2. Amortizaciju instrumenata i opreme.
  3. Troškove ugovornih istraživanja, znanja i patenata (do 25% ukupnih prihvatljivih troškova).
  4. Troškove savjetodavnih i sličnih usluga.
  5. Ostali izdaci (do 25% ukupnih prihvatljivih troškova) – materijal, potrošna roba, tehnološke usluge, trošak upravljanja projektom, informiranje i vidljivost i dr.
  6. Neizravne troškove (fiksna stopa do 15% izravnih troškova osoblja).
  7. Troškovi izrade studije izvedivosti
  8. Troškovi partnera koji nema sjedište/podružnicu u RH (do 15% prihvatljivih troškova)
  9. PDV za koji Korisnik/partner nema pravo povrat
  10. Troškovi ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu
3.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI

Projekt mora biti u skladu s ciljevima Programa i doprinositi jačanju istraživačkih i inovacijskih kapaciteta.

Prihvatljive aktivnosti uključuju:

  1. Industrijsko istraživanje (TRL 2 – 4)
  2. Eksperimentalni razvoj (TRL 5 – 8)
  3. Studije izvedivosti 
  4. Početna ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu (za jačanje inovacijskih kapaciteta poduzetnika)

Neprihvatljive su aktivnosti temeljnih istraživanja (TRL 1) i inovacije konkurentne proizvodnje (TRL 9).

Za više informacija i dogovor termina inicijalnog sastanka pišite nam na info@benefitbiro.hr ili ispunite kontakt formu i dogovorite sastanak.

Benefit Biro vam pruža podršku tijekom cijelog procesa – od pripreme projektnog prijedloga, podnošenja prijave, do praćenja provedbe kroz cijelo trajanje projekta.

Želite prvi saznati za dostupne natječaje?
Zapratite nas!