NOVOSTI / Natječaji

Povezano
Kategorije

Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije

U tijeku je javno savjetovanje o nacrtu Poziva za podršku digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije.


Poziv je namijenjen mikro, malim i srednjim poduzećima koja planiraju ulaganja u digitalnu transformaciju poslovnih procesa. Objavu samog Poziva očekujemo uskoro.

Predmet Poziva: Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja. 

Svrha Poziva: Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.

Najniži iznos
bespovratnih sredstava: 20.000,00 EUR
Najviši iznos
bespovratnih sredstava: 120.000,00 EUR
alokacija
Jadranska Hrvatska - 8.000.000,00 EUR Panonska Hrvatska - 16.000.000,00 EUR Sjeverna Hrvatska - 6.000.000,00 EUR
PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI
  • pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik, uključujući novoosnovana poduzeća
  • na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.
  • djeluje u okviru barem jednog tematskog područja u okviru S3.
  • ima najmanje 1 zaposlenu osobu na puno radno vrijeme. 

Intenzitet potpore

Veličina poduzeća

Do 50 % prihvatljivih troškova

Srednja poduzeća

Do 65 % prihvatljivih troškova

Mala poduzeća

Do 80 % prihvatljivih troškova

Mikro poduzeća

Do 85 % prihvatljivih troškova

Mikro poduzeća – novoosnovana

    1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
    2. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća

Aktivnosti pod br. 2. ne mogu se provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnosti pod brojem 1.

  • troškovi  nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
  • troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
  • troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti  
  • edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
  • usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).
  • neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta

Po ovom Pozivu jednom prijavitelju bespovratna sredstva mogu biti dodijeljena samo jednom. S jednim prijaviteljem po ovom Pozivu može se sklopiti samo jedan Ugovor.

Za više informacija i pomoć u pripremi projektnog prijedloga javite nam se na info@benefitbiro.hr ili ispunite kontakt formu.

Benefit Biro pruža podršku tijekom cijelog procesa – od pripreme projektnog prijedloga, podnošenja prijave, do praćenja provedbe kroz cijelo trajanje projekta.

Želite prvi saznati za dostupne natječaje?
Zapratite nas!