Novosti / Vaučeri za digitalizaciju – treći rok i nove radionice! Posljednja prilika za prijavu!
Radionice

Vaučeri za digitalizaciju – treći rok i nove radionice! Posljednja prilika za prijavu!

24. siječnja, 2024
Vaučeri za digitalizaciju – treći rok i nove radionice! Posljednja prilika za prijavu! logo

Prvi i drugi rok natječaja za digitalne vaučere su završeni, a treći, ujedno i POSLJEDNJI rok kreće 1. ožujka 2024. godine. Ako razmišljate o prijavi na natječaj, ovo je vaša prilika da se kvalitetno pripremite!

PRIJAVI SE NA RADIONICU

Poziv obuhvaća 5 vrsta vaučera:

  • VAUČER ZA DIGITALNI MARKETING (max iznos financiranja 9.990,00 EUR)
  • VAUČER ZA POBOLJŠANJE DIGITALNIH VJEŠTINA (max iznos financiranja 9.990,00 EUR)
  • VAUČER ZA IZRADU STRATEGIJE DIGITALNE TRANSFORMACIJE (max iznos financiranja 9.990,00 EUR)
  • VAUČER ZA DIJAGNOSTIKU KIBERNETIČKE OTPORNOSTI  (max iznos financiranja 14.500,00 EUR)
  • VAUČER ZA SLOŽENA DIGITALNA RJEŠENJA (max iznos financiranja 19.900,00 EUR)

Treći rok  za predaju projektnih prijedloga za Vaučere za digitalizaciju najavljen je od 01. do 29. ožujka 2024.

U studenom 2023., neposredno prije drugog roka prijave za vaučere održali smo dvije radionice na kojoj smo polaznike pripremili da samostalno napišu uspješnu prijavu na natječaj. 

Na radionicama smo temeljito prošli ključne elemente kako bi naši polaznici dobili praktično znanje i smjernice za samostalnu uspješnu prijavu.

  • Analizirali smo uvjete Natječaja i za svakog od polaznika razgovarali o procjeni prikladnosti prijave.
  • S obzirom da se prijava podnosi online u sustavu fonovi.gov.hr –  polaznike smo uputili kako se registrirati u online sustav nakon čega smo temeljito prošli prijavni obrazac
  • Prošli smo sve prateće obrasce i uputili polaznike kako ih ispravno popuniti
  • Uz pauzu za kavu smo u opuštenoj atmosferi bolje upoznali naše polaznike i njihovo poslovanje
  • Za kraj smo polaznicima otkrili tips&tricks kako povećati šanse za uspjeh na Natječaju

Nakon održanih radionica naši polaznici su bili spremni za prvo samostalno pisanje projekta! Kao dodatni bonus svima smo osigurali besplatne konzultacije i podršku tokom pisanja prijave.

Javljam da se zahvalim na temeljito odrađenoj edukaciji/radionici. Odobreni su mi Vaučeri za digitalizaciju. Malo je potrajalo jer nisam imala ispravne dokumente iz knjigovodstva, ali eto. Uspješno savladano prvo samostalno pisanje projekta i baš sam ponosna.

Iva Vavan, Vanavi j.d.o.o.

Sudjelovanje na radionici 'Vaučeri za digitalizaciju' koju je organizirao Benefit Biro bilo je izuzetno korisno i informativno iskustvo. Stručnost i pristupačnost tima Benefit Biroa uvelike su doprinijeli razumijevanju procesa prijave ali i uvida u intenciju Ministarstva koje je raspisalo natječaj. Primjeri iz prakse kao i posvećenost pojedinom sudioniku vezano za specifičnosti svakog projekta su dodatno potvrdili koliko je bitno sudjelovanje u ovakvim edukacijama kako bi se adekvatno pripremile prijave. Toplo preporučujemo Benefit Biro svima koji traže pouzdane informacije i "taylor made" pristup.

Ivan Lucić, Ivje d.o.o. (Studio Pixel)

Edukacija mi je bila odlična investicija! U nekoliko sati kroz vodstvo Vesne, koja je vrlo rado, stručno i temeljito odgovarala na sva moja pitanja, ne samo da sam se u potpunosti upoznala s procesom pisanja prijava za Digitalne vaučere, već dobila sve potrebne alate da sama napravim prijavu.

Katarina Tržec, PrioriKeti obrt za usluge
Za treći krug Vaučera za digitalizaciju planirane su nove radionice.  Ovaj posljednji krug radionica za Vaučere održat će se online i offline.

U offline okruženju držimo se malih grupa – maksimalno 4 polaznika po grupi.

Online radionica bit će omogućena većem broju polaznika – maksimalno 15 polaznika.

Radionica je osmišljena u interaktivno edukativnoj formi kako bi polaznike pripremili da steknu praktično znanje i  SAMOSTALNO napišu uspješnu prijavu na natječaj za digitalne vaučere.

Kome je namijenjena radionica?

Poduzetnicima i zaposlenicima mikro, malih i srednjih poduzeća koji se spremaju izraditi projektni prijedlog za ovaj Natječaj i žele se kvalitetno pripremiti za prijavu.

Tko vodi radionicu?

Predavačica je Vesna Hajdarević, direktorica tvrtke Benefit biro d.o.o., konzultantica i stručnjakinja za EU fondove i javnu nabavu s više od 11 godina iskustva u ovim područjima. Iza sebe ima veliki broj uspješnih projekata povećanja konkurentnosti malih i srednjih poduzetnika te infrastrukturnih projekata za jedinice lokalne samouprave. Uz EU fondove, javnu  nabavu i poslovno savjetovanje, redovna je predavačica na tematskim radionicama vezanim za EU fondove, te mentorica mladim poduzetnicima u kastavskom poduzetničkom inkubatoru KASPI i STARTup inkubatoru Rijeka.

Termini radionica:

ONLINE: 

srijeda 06.03.2024.  od 09:30 do 13:30

OFFLINE:

petak 08.03.2024.  od 09:00 do 13:00

srijeda 13.03.2024.  od 09:00 do 13:00

Mjesto održavanja offline radionice:

Erazma Barčića 9, Rijeka (ured Benefit Biro)

Cijena radionice:

Early bird 120 EUR + PDV (do 27. veljače)

REDOVNA CIJENA 159 EUR + PDV

 

Program radionice:

  • Analiza uvjeta Natječaja i procjena prikladnosti
  • Pregled Kataloga i ponuda pružatelja usluga
  • Kako popuniti prijavni obrazac na fondovi.gov.hr
  • Prateći Obrasci i kako ih ispravno popuniti
  • TIPS&TRICKS – kako povećati šanse za uspjeh na Natječaju!

Što dobivate:

  • Radne materijale
  • Praktično znanje i savjete
  • Individualni pristup
  • Odgovore na sva vaša pitanja i nedoumice
  • Podršku tokom pisanja prijave (konzultacije mailom ili telefonski u trajanju do 30 minuta)

Rezervirajte svoje mjesto i pripremite se za digitalizaciju poslovanja!

 

PRIJAVI SE NA RADIONICU

Prvi saznajte za dostupne natječaje - zapratite našu Facebook i LinkedIn stranicu!