Potpora poduzećima za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja
Ojačajte konkuretnost poduzeća uz bespovratne potpore za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja. U nastavku donosimo detalje Poziva.
- Tko se može prijaviti: mikro, mali i srednji poduzetnici
- Najviši iznos bespovratnih sredstava: 3.000,00 EUR
- Najniži iznos bespovratnih sredstava: 150.000,00 EUR
- Rok prijave: od 04.02.2025. do 31.12.2026. ili do iskorištenja sredstava.
Intenzitet potpore:
- Mikro i mala poduzeća do 75%
- Srednje poduzeće do 55%
Svrha poziva je olakšati pristup međunarodnom tržištu i povećati konkurentnost MSP-ova primjenom međunarodno priznatih norma, kao i sustava upravljanja, kojima se dokazuje razina kvalitete i sigurnosti u razmjeni roba i usluga te pridonosi povjerenju kupaca.
CERTIFICIRANJE SUSTAVA UPRAVLJANJA – ulaganja u pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja (kvalitetom ili poslovnim procesima ili uslugama) prema zahtjevima međunarodno priznatih norma za sustave upravljanja ili iz područja usluga (ISO) ili prema zahtjevima tržišno priznatih certifikacijskih shema (poput FSC i/ili PEFC certifikacija, BRC norme, KOSHER, HALAL i sl. ).
Prihvatljivi troškovi:
- Troškovi savjetodavnih usluga nužne za uvođenje sustava upravljanja kojim će se omogućiti stjecanje certifikata (snimak stanja, definicija projekta, model sustava i postavljanje ciljeva, izrada dokumentacije i ispunjenje preduvjeta za uvođenje sustava upravljanja),
- troškovi edukacije djelatnika neophodne za uvođenje sustava upravljanja koji je/su predmet projektnog prijedloga
- troškovi certificiranja sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom od strane akreditiranog tijela
- Neizravni troškovi fiksna stopa 7% (uključuju: nabava/kupnja normi, promidžba i vidljivost, priprema projektnog prijedloga)
CERTIFICIRANJE PROIZVODA – ocjenjivanje sukladnosti proizvoda s određenom normom ili specifikacijom.
Prihvatljivi troškovi:
- Priprema tehničke dokumentacije
- Prijevod tehničke dokumentacije na strani jezik (ako je neophodno za ocjenjivanje sukladnosti)
- Trošak ocjenjivanja sukladnosti proizvoda (ispitivanje, pregled, certifikacija, mjerenje, umjeravanje) od strane akreditiranog tijela za ocjenu sukladnosti
- Trošak postupka ocjene sukladnosti i izdavanja isprava o sukladnosti – npr. Izvještaj o ispitivanju, certifikat, potvrda o pregledu, izjava o svojstvima..
- Neizravni troškovi fiksna stopa 7% (uključuju: transport proizvoda do akreditiranog tijela, nabava/kupnja norma, promidžba i vidljivost, priprema projektnog prijedloga)
Prijavitelj po predmetnom Pozivu može podnijeti više projektnih prijedloga, ali ne istovremeno.
Trajanje provedbe ne može biti duže od 18 mjeseci.
Kontaktirajte nas kako bismo Vam osigurali pravovremenu izradu projektnog prijedloga na info@benefitbiro.hr ili putem kontakt forme.