Otvoren natječaj – digitalizacija poslovanja

Digitalizacija poslovanja je tu! Donosimo svježe i sistematizirane informacije u nastavku o otvorenom natječaju za digitalizaciju.
Tko se može prijaviti: Mikro, malo i srednje poduzeće koje je imalo prema GFI-POD 2021 minimalno tri zaposlene osobe prema broju sati rada
Tko se NE MOŽE PRIJAVITI (osim onih klasičnih poljoprivreda, ribarstvo, klađenje i kockanje itd.): prijavitelji kojima je projektni prijedlog odnosno digitalna transformacija u ovim sektorima: IT, izdavačke djelatnosti, trgovine na veliko i malo, financijske djelatnosti, poslovanje nekretninama, poslovno savjetovanje, promidžba, djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup, djelatnosti socijalne skrbi sa smještajem i bez smještaja, knjižnice, muzeji, kulturni sadržaji.
Najniži iznos bespovratnih sredstava: 150.000,00 kn
Najviši iznos bespovratnih sredstava : 750.000,00 kn
Iznos sufinanciranja ovisi o stupnju razvijenosti vaše regionalne samouprave:
- Do 70 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u I. skupinu razvijenosti
- Do 65 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u II. skupinu razvijenosti
- Do 60 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u III. skupinu razvijenosti
- Do 55 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u IV. skupinu razvijenosti
Ako vam je sjedište u Rijeci, onda je to IV. skupina i možete ostvariti 55%.
Ako želite minimalan iznos sredstava od 150.000,00 kn (tih 55%), ukupna vrijednost vam mora biti minimalno 272.727,27 kn.
Koji su prihvatljivi troškovi:
- izrada/ razvoj/ nabava digitalnih rješenja i tehnologija namijenjenih unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja/ poslovnih procesa/ proizvodnje
- implementacija, prilagodbu, integraciju digitalnih rješenja i tehnologija s postojećim/ novim unutrašnjim/ vanjskim sustavima koja pridonose digitalizaciji u svrhu digitalne transformacije poslovanja
- jačanje digitalnih vještina zaposlenika, uključujući vještine povezane s tehnologijama u oblaku, povezano s prethodno navedenim aktivnostimaPreciznije:
- troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…)
- troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi korištenja raznovrsnih usluga računalnog oblaka (Cloud) – SaaS (Software as a Service), IaaS (Infrastructure as a Service), Paas (Platform as a Service), WPaaS (Workplace as a Service) i sl. modela/usluge: nabava prava korištenja u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja trajanja provedbe projekta
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi nabave računalne opreme (hardware), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju (računala, UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, itd.) isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- troškovi projektiranja i nabave opreme za potrebe naprednih sustava digitalizacije kao npr. Interneta stvari, naprednih mrežnih sustava i procesa za Industriju 4.0 i sl.
- troškovi implementacije rješenja za kibernetičku sigurnost na temelju provedenih penetracijskih testiranja/provedenih sigurnosnih provjera sustava/provjera propusnosti podataka
- edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava u sklopu projektnih aktivnosti, uključujući vještine povezane s računarstvom u oblaku, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
- trošak usluge pripreme Plana digitalne transformacije, prihvatljivo od datuma objave Poziva (do najvišeg iznosa troška od 15.000,00 HRK (odnosno 1.990,84 eura)
TROŠAK KONZULTATA ZA PISANJE PROJEKTA I PROVEDBU NIJE PRIHVATLJIV, OSIM U DJELU KOJI SE ODNOSI NA PLAN DIGITALNE TRANSFORMACIJE (ukoliko ne angažirate nekog dodatnog za isto).

Očekuje se da će proći oko 160 projekata na natječaju!
Da se ne bunimo, navesti ćemo i ono ŠTO NIJE PRIHVATLJIVO :
- izrada poslovnih mrežnih stranica u svrhu i sa sadržajem promocije poduzeća i proizvoda
- unapređenje poslovnih mrežnih stranica uključujući prilagodbu za mobilne telefone i tablete
- izrada i/ili unapređenje web shop-a s implementacijom online metode plaćanja
- usluga optimizacije domena (preglednost i upotrebljivost weba, internetska komunikacija, analiza konkurentnosti i pozicioniranja virtualnog tržišta, profila kupaca i trendova pretraživanja, web analitika)
- izrada aplikacija i rješenja za mobilnu trgovinu (mobilni bonovi, kuponi i kartice lojalnosti)
- troškovi najma domene, servera i/ili Cloud usluga za poslovnu web stranicu
- trošak nabave operativnog sustava kao samostalni trošak
- troškovi za produženje licenci za prava korištenja za već postojeće elemente/module IKT sustava koji su u funkciji prije početka provedbe projekta te troškovi za korištenje SaaS, IaaS, PaaS, WPaaS modela/usluge koji se koriste ili su korišteni prije početka provedbe projekta
- troškovi nabave komunikacijske opreme (pametni telefoni, telefonske centrale i sl.), televizora, HI-Fi opreme, uređaja za ispitivanje, strojeva, dronova (bespilotnih zrakoplova), tablet računala, pisača, autonomnih podvodnih ronilica, kamera i fotoaparata; kupnja korištene materijalne imovine
VAŽNO JE ZNATI
Rok za podnošenje projektnih prijedloga je 12.08.2022., a projekti će se rangirati po kvaliteti.
Osim broja uvedenih rješenja iz područja digitalizacije u svrhu digitalne transformacije, morati ćete u drugoj godini nakon provedbe projekta dokazati da ste imali povećanje prihoda od prodaje u odnosu na 2021.godinu. Koliko točno, ovisi o vama, ali za maksimalan broj bodova po ovom kriteriju bodovanja dovoljno je 20%.
Ako želite na vrijeme izraditi svoj projektni prijedlog za ovaj natječaj, javite nam se kako bi prikupili osnovne podatke, napravili vaš izračun bodova i krenuli s pripremom!
Vaš Benefit biro d.o.o.