Otvoren natječaj – digitalizacija poslovanja
Digitalizacija poslovanja je tu! Donosimo svježe i sistematizirane informacije u nastavku o otvorenom natječaju za digitalizaciju.
Tko se može prijaviti: Mikro, malo i srednje poduzeće koje je imalo prema GFI-POD 2021 minimalno tri zaposlene osobe prema broju sati rada
Tko se NE MOŽE PRIJAVITI (osim onih klasičnih poljoprivreda, ribarstvo, klađenje i kockanje itd.): prijavitelji kojima je projektni prijedlog odnosno digitalna transformacija u ovim sektorima: IT, izdavačke djelatnosti, trgovine na veliko i malo, financijske djelatnosti, poslovanje nekretninama, poslovno savjetovanje, promidžba, djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup, djelatnosti socijalne skrbi sa smještajem i bez smještaja, knjižnice, muzeji, kulturni sadržaji.
Najniži iznos bespovratnih sredstava: 150.000,00 kn
Najviši iznos bespovratnih sredstava : 750.000,00 kn
Iznos sufinanciranja ovisi o stupnju razvijenosti vaše regionalne samouprave:
- Do 70 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u I. skupinu razvijenosti
- Do 65 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u II. skupinu razvijenosti
- Do 60 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u III. skupinu razvijenosti
- Do 55 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u IV. skupinu razvijenosti
Ako vam je sjedište u Rijeci, onda je to IV. skupina i možete ostvariti 55%.
Ako želite minimalan iznos sredstava od 150.000,00 kn (tih 55%), ukupna vrijednost vam mora biti minimalno 272.727,27 kn.
Koji su prihvatljivi troškovi:
- izrada/ razvoj/ nabava digitalnih rješenja i tehnologija namijenjenih unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja/ poslovnih procesa/ proizvodnje
- implementacija, prilagodbu, integraciju digitalnih rješenja i tehnologija s postojećim/ novim unutrašnjim/ vanjskim sustavima koja pridonose digitalizaciji u svrhu digitalne transformacije poslovanja
- jačanje digitalnih vještina zaposlenika, uključujući vještine povezane s tehnologijama u oblaku, povezano s prethodno navedenim aktivnostimaPreciznije:
- troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…)
- troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi korištenja raznovrsnih usluga računalnog oblaka (Cloud) – SaaS (Software as a Service), IaaS (Infrastructure as a Service), Paas (Platform as a Service), WPaaS (Workplace as a Service) i sl. modela/usluge: nabava prava korištenja u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja trajanja provedbe projekta
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi nabave računalne opreme (hardware), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju (računala, UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, itd.) isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- troškovi projektiranja i nabave opreme za potrebe naprednih sustava digitalizacije kao npr. Interneta stvari, naprednih mrežnih sustava i procesa za Industriju 4.0 i sl.
- troškovi implementacije rješenja za kibernetičku sigurnost na temelju provedenih penetracijskih testiranja/provedenih sigurnosnih provjera sustava/provjera propusnosti podataka
- edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava u sklopu projektnih aktivnosti, uključujući vještine povezane s računarstvom u oblaku, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
- trošak usluge pripreme Plana digitalne transformacije, prihvatljivo od datuma objave Poziva (do najvišeg iznosa troška od 15.000,00 HRK (odnosno 1.990,84 eura)
TROŠAK KONZULTATA ZA PISANJE PROJEKTA I PROVEDBU NIJE PRIHVATLJIV, OSIM U DJELU KOJI SE ODNOSI NA PLAN DIGITALNE TRANSFORMACIJE (ukoliko ne angažirate nekog dodatnog za isto).
Da se ne bunimo, navesti ćemo i ono ŠTO NIJE PRIHVATLJIVO :
- izrada poslovnih mrežnih stranica u svrhu i sa sadržajem promocije poduzeća i proizvoda
- unapređenje poslovnih mrežnih stranica uključujući prilagodbu za mobilne telefone i tablete
- izrada i/ili unapređenje web shop-a s implementacijom online metode plaćanja
- usluga optimizacije domena (preglednost i upotrebljivost weba, internetska komunikacija, analiza konkurentnosti i pozicioniranja virtualnog tržišta, profila kupaca i trendova pretraživanja, web analitika)
- izrada aplikacija i rješenja za mobilnu trgovinu (mobilni bonovi, kuponi i kartice lojalnosti)
- troškovi najma domene, servera i/ili Cloud usluga za poslovnu web stranicu
- trošak nabave operativnog sustava kao samostalni trošak
- troškovi za produženje licenci za prava korištenja za već postojeće elemente/module IKT sustava koji su u funkciji prije početka provedbe projekta te troškovi za korištenje SaaS, IaaS, PaaS, WPaaS modela/usluge koji se koriste ili su korišteni prije početka provedbe projekta
- troškovi nabave komunikacijske opreme (pametni telefoni, telefonske centrale i sl.), televizora, HI-Fi opreme, uređaja za ispitivanje, strojeva, dronova (bespilotnih zrakoplova), tablet računala, pisača, autonomnih podvodnih ronilica, kamera i fotoaparata; kupnja korištene materijalne imovine
VAŽNO JE ZNATI
Rok za podnošenje projektnih prijedloga je 12.08.2022., a projekti će se rangirati po kvaliteti.
Osim broja uvedenih rješenja iz područja digitalizacije u svrhu digitalne transformacije, morati ćete u drugoj godini nakon provedbe projekta dokazati da ste imali povećanje prihoda od prodaje u odnosu na 2021.godinu. Koliko točno, ovisi o vama, ali za maksimalan broj bodova po ovom kriteriju bodovanja dovoljno je 20%.
Ako želite na vrijeme izraditi svoj projektni prijedlog za ovaj natječaj, javite nam se kako bi prikupili osnovne podatke, napravili vaš izračun bodova i krenuli s pripremom!
Vaš Benefit biro d.o.o.