NOVOSTI / Natječaji

Povezano
Kategorije

Dokazivanje inovativnog koncepta – TREĆI POZIV!

Otvoren je treći poziv za dostavu projektnih prijedloga – Dokazivanje inovativnog koncepta.

Cilj Poziva je povećanje spremnosti za razvoj novih proizvoda i procesa zbog poboljšanih istraživačko-razvojnih i inovacijskih kapaciteta poduzeća i znanstvenih organizacija.

Tko se može prijaviti
mikro, mali i srednji poduzetnici, znanstveno – istraživačke institucije, građani
Najniži iznos
bespovratnih sredstava: 26.500,00 EUR
Najviši iznos
bespovratnih sredstava: 50.000,00EUR
Rok prijave
od 01.10. do 02.12.2024.
1.

INTENZITET POTPORE I PRIHVATLJIVI TROŠKOVI

MIKRO, MALA I SREDNJA PODUZEĆA

Potpore za projekte istraživanja i razvoja (mikro i mala poduzeća 70%, srednja 60%)

  • Trošak istraživačkog i projektnog osoblja (BRUTO 2)
  • Troškovi vanjskih usluga istraživanja
  • Troškovi savjetodavnih usluga Prepoznatih centara za Upravljanje inovacijskim ciklusom (max 7% prihvatljivih troškova projekta)
  • Troškovi amortizacije instrumenata i opreme neophodnih za provedbu projekta
  • Troškovi materijala i sitnog inventara za potrebe projekta
  • Neizravni troškovi – fiksna stopa 15% prihvatljivih troškova osoblja

Potpore za inovacije (mikro, mala, srednja poduzeća 50%)

  • Troškovi vanjskih usluga za izradu analize tržišta, izradu studije izvedivosti, izradu studije ili plana za komercijalizaciju te troškovi provjere i zaštite intelektualnog vlasništva. 
  • troškovi istraživačkog i projektnog osoblja
  • troškovi vanjskih usluga istraživanja
  • troškovi kupnje opreme za istraživanje i razvoj i trošak povezan s nabavom opreme
  • troškovi materijala i sitnog inventara za potrebe projekta
  • troškovi vanjskih usluga analize tržišta, izrada studije izvedivosti, izrade studije ili plana za komercijalizaciju, provjere i zaštite intelektualnog vlasništva
  • troškovi diseminacije (npr. objava znanstvenih radova, lekture, organizacije radionica/konferencija)
  • troškovi administrativnog vođenja projekta
  • neizravni troškovi (do visine od 15% prihvatljivih izravnih troškova osoblja prijavitelja uključenog u provedbu)
  • troškovi istraživačkog i projektnog osoblja
  • neizravni troškovi (do visine od 15% prihvatljivih izravnih troškova osoblja prijavitelja uključenog u provedbu)

Porez na dodanu vrijednost za sve prihvatljive troškove, a na koje prijavitelj nema pravo povrata, prihvatljiv je trošak

2.

Projektom će se primarno financirati istraživačke aktivnosti na razini tehnološke spremnosti TRL 3-4, koje se mogu svrstati u kategoriju industrijskog istraživanja. 

Industrijsko istraživanje znači planirano istraživanje ili kritički pregled u cilju stjecanja novih znanja i vještina za razvoj novih proizvoda, procesa ili usluga odnosno ZA POSTIZANJE ZNATNOG POBOLJŠANJA postojećih proizvoda, procesa ili usluga.

Industrijsko istraživanje obuhvaća stvaranje sastavnih dijelova složenih sustava i može uključivati izradu prototipova u laboratorijskom okruženju ili u okruženju sa simuliranim sučeljima postojećih sustava te male pilot-linije ako je to neophodno za industrijsko istraživanje,  i posebno za provjeru generičke tehnologije.

NAPOMENA! Lorem ipsum sit dolor...
3.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI

A) ISTRAŽIVANJE – TRL 3-4

  • IZRADA PROTOTIPA
  • DEMONSTRACIJE TEHNIČKE IZVEDIVOSTI 

B) UPRAVLJANJE INOVACIJSKIM CIKLUSOM –  Savjetovanje povezano s upravljanjem i zaštitom intelektualnog vlasništva i preliminarnu pretragu patentnih baza, provjeru pretpostavki i analizu vezano uz ciljanu uporabu, korisnike i tržište za rješenja koja se razvijaju projektom te identifikaciju sljedećih ključnih točaka u razvoju i komercijalizaciji kao i izradu plana kako ih dosegnuti u slučaju potvrde koncepta.

C) IZRADA DOKUMENATA U SVRHU KOMERCIJALIZACIJE INOVACIJE – Analiza tržišta, Izrada studije izvedivosti,  Izrada koncepta i/ili strategije za razvoj i/ili komercijalizaciju proizvoda (studija ili plan za komercijalizaciju); Provjera i zaštita intelektualnog vlasništva, Pretraga patenata,  Validacija ideje tj. tržišne potrebe, analiza strategije zaštite intelektualnog vlasništva

D) ADMINISTRATIVNO VOĐENJE PROJEKTA

Benefit Biro vam pruža podršku tijekom cijelog procesa – od pripreme projektnog prijedloga, podnošenja prijave, do praćenja provedbe kroz cijelo trajanje projekta.

Za više informacija i dogovor termina inicijalnog sastanka pišite nam na info@benefitbiro.hr ili ispunite kontakt formu i dogovorite sastanak.

Benefit Biro vam pruža podršku tijekom cijelog procesa – od pripreme projektnog prijedloga, podnošenja prijave, do praćenja provedbe kroz cijelo trajanje projekta.

Želite prvi saznati za dostupne natječaje?
Zapratite nas!